هعی کاترین!

چجوری؟..خوب هستی عایا؟

امیدوارم عین من با کلاسات و زمان بیدارشدنت مشکلی نداشته باشیT^^^^^T

لامصبا عین بختک رو زندگیت میفتن بعد ولت میکنن مگه؟

تو هم عین من شوخ طبعی؟..دوست داشتم اینو ازت بمونم..

آاااا راستی گومن گومن..اما بهتره از لحاظ کراش داشتن رو کسی رو کراشم کراش نداشته باشی

بقیه مهم نیستن ‌لی انکه خود موازیتم روی کراش تو کراش داشته باشه*در آوردن چاقو*جرت میدم به مولا*-*

عایا تو هم این اادت زشت ناخون خوردنو داری؟

من استرس که میگیرم در جا به ناخونام پناه میبرم..

آممم امیدوارم شما کرونا نداشته باشین..کرونا چیز بدی بید-_-

مامانم نمیزاره جنایات و ماکافاتو تموم کنم هی میگه خودو میخوام بخونم●~●

دوسد دارم بنویسم ماکافات..فوضولی؟؟

اصنم دوستت ندارم..بیشعور

*زدن خود در دنیا موازی*آییی دردم اومد..

اصن گمشو اونور نبینمت

(وی چهل بار سعی کرده نامه بنویسد و هر چهل بار آخرش یا خود موازی اش را کشته یا انقدر زدتش که خودش خوو بالا آورده)