سلامممممممممممممممم

امممم

شرمنده که خیلی وقته نیومدم..

درگیری و اینا داشتم

الانم دارم..پس بازم نمیام:)

سوووووو

یکم راجب  چیزای مفید حرف بزنیم

هیت ندادن!

اوایل خودمم آدمی بودم که میگفتم:خب..یه چیزی چرت باشه قاعدتا باید هیت داد دیگه..

ولی..الان اینطوری فکر نمیکنم

برای مثال:تو فکر میکنی حجاب چیز چرتیه(مثلا)یا بلک پینک خیلی بدردنخوره..

از نظر تو  این چرته..

ولی مثلا ممکنه از نظر من اینا چرت نباشن و مثلا بی تی اسی که تو دوست داری(غوغا نشه دارم مثالای بارزو میزنم) یا فلان چیزی که تو دوست داری چرته..

خب..تو ناراحت نمیشی؟

از اون مهمتر..وقتی یه چیزی خیلی طرفدار داره و صرفا تو خوشت نیومده..مشکل از اونا نیست..تو شبیه اکثر مردم نیستی

پس تو حق هیت دادن نداری..به هیچ چیز..به هیچکس..

حتی اگه واقعا هم منطقت بگه چرته..مجبوریییییی توی جامعه به عقاید اون یکی احترام بزاری..

چون احترامه که احترام میاره

پس خواهش میکنم..هیت ندین..این اشتباهه

هیت دادن اشتباهه..اشتباه

چون دیدم تازگیا هیت دادن زیاد شده این پستو گذاشتم

برامم مهم نیست اگه کسی نبینه حقیقتا

وظیفه شهروندی خودم دونستم که بزارم

ماتاااااااااااانه!

پ.ن.ن:بابام و مشاوره دست به یکی کردن منو دعوا کنن..امروز بابام 12 بار پشت سر هم بهش زنگ زد و منو گذاشت اونجا:-:

خداروشکر نبود و بابام با ناراحتی وصفففف ناپذیرررررررررر گفت برو سر کلاست حالا

..زندگی مچکرم:///